12 Mart 2013 Salı

Üvey Abim Çok Azgın Bende Verdim Süper Sikti

abim çok azgınn

Ben 19 yaşında 1.73 boyunda 54 kiloda bir kızım.Antalya da oturuyoruz.İki kardeşiz.Annem babam işe gidiyorlar.Abimde iş arıyor.Ben de evkızıyım. Bir gün abim abim yoktu evde,banyo yapmaya karar verdim.Banyo yaptım,havlu almayı unutmuşum.Öylece çıplak çıkıverdim,evde kimse yok sanarak.Birde ne göreyim abim içerde bana gülüyor.Çığlık atarak yatak odasına girdim ve giyindim hemen.Sonra yanına gittim ve suçlusun birde gülüyorsun dedim.O da hayatımda böyle bişey görmedim utanıyorum ama vücudunda çok güzel aklımdan boyle bir sey gecmiyordu özürdilerim ama harikasın ve bu anı hiç unutamam kusura bakma dedi.Ben biraz etkilenerek hiç bir kız vücudu gormedinmi dedim? Hayır dedi.Her şey bundan sonra başladı. Bir pazar günü annemler köye düğüne gitti.Ogün 11 gibi yattık.Gece 1 gibiydi ben odamda yazın bir atlet 1 kilot yatardım.Kapı açıldıgını duymamışım.Yan yatıyordum.Bir el kalçalarım da geziyordu,içim titredi tüylerim diken diken oldu,soluğum kesildi dondum kaldım.Abim olduğunu tahmin ettim,başka kim vardı evde.Amıma ve götüme elini sürmeye başladı.Tahrik olmaya başlamıştım.Uyuyormuş gibi hafif horladım.Bunu uzerine abim cesaretlendi amımın içine parmağını sokmaya başladı.Amım ıslanmaya başladı ve dayanamadım abi yapma dedim yumuşak bir ses tonu ile.Abim de kızmadığım için iyice cesaretlendi.Gitti ve hemen ışıkları açtı.Hala yan yatıyordum ve hemen popom dan ittirerek yüz üstü yatırdı.Bende tepkisiz bekledim,içim gıcıklanıyordu.hemen soyundu,aletini bile gormedim,kilotumu şıyırdı ve popomda aletini gezdirmeye başladı.Amım iyice ıslanmaya başladı.Aletine o ıslaklığı iyice bulaştırarak aletini tam arka deliğime getirdi.Hafif hafif zorlamaya başladı arka deliğimi.Böyle zorlarken azıcık ucu girdi.Bu arada popoma bir ağrı dikildi ahh derken çıkardı hemen birdaha ucunu soktu ve bida cıkarıp soktu derken yarısı girdi ve bu mükemmel bir duyguydu.İçimde sert bir et parçası vardı.Çıkarmadan geriye çekti ve bir daha bastırdı.Hepsi içimdeydi.Biraz bekledikten sonra içinden çıkarmadan yavaş yavaş ileri geri yapmaya başladı.Çok zevk almaya başladım.Abim yavaş yavaş devam etti tadını çıkararak.Ve artık dayanamadı ve hızlanmaya başladı ve daha hızlanmaya başladı.Aniden durdu ve içime ılık ılık bir şekilde yoğun bir şeyler akiyordu ve bu sırda yine geri çekıp çıkarmadan ileri geri yapmaya başladi ve sanki hala geliyordu.Bu arada banada bişeyler olmuş kendimden geçmiştim.Abim sonunda durmuştu ve aleti içimde üstüme yığılıp kalmıştı. Dinlenmiştik artık.Abimle artık saklı birşeyimiz yoktu.Banyoya girdik ben banyo ederken bolbol seyrediyordu ve arada aletini kaldırmış ben eğildiğim sırada sabunlu sabunlu tekrar arka deliğime soktu ve bende dizlerimi ovalarken oyle kaldım.Tekrar içime boşaldı.Yalnız kaldığımızda hep devam ettik taki evlenene kadar.

34 yorum:

  1. merhaba ıstanbulda yasıyorum 28 yasındayım kumral oldukcada yakısıklı sayılırım gızlılık ıcınde msj lasmak konusmak yada buluşmak ısteyen durust guvenılır olgun bayanlar cagrı yada msj atsın 0541-385-81-85 beklıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba kendine güvenen, seçici,cesur bayanlar: istanbuldan suat ben, yaşım 35 bakımlı atletik yapılı esmer tenli 1.73 boy 75 kiloda temizliğe önem veren düzenli spor yapan biriyim. sigara içki kullanmayan güvenilir sırdaş tecrübeli ve düzenli bir partner ihtiyacı hisseden, yoğun çalışma ortamından bunalıp kendini ödüllendirmek isteyen güzel bir masaj sonrası doyurucu bir sevişme ile noktalayıp yorgunluğunu atmak arzusu taşıyan özgür olgun bayanlar; eğer böyle biri yok diyorsanız yüzde 90 doğrudur:) fakat yüzde 10 luk kesimin içinde olduğum için rahatım bu konuda.inanmak size kalmış ispat etmek çok kolay. arayın veya sms atın tanışalım, tanışmadan tanımadan kimseyi yargılamak olmaz. mutlaka güvenilir birileri vardır buyrun buradayım işte: 0543 251 1181 whatsapp, viber mevcuttur, özelden de arayabilirsiniz tabi tanıyıncaya kadar.;) umudum88@windowslive.com mail, skype ve msn adresim ulaşın lütfen… yarıda kalmayacağınıza emin olabilirsiniz.

      Sil
  2. slm ben kenan tanışmak hoş sohbet isteyen her yaştan bayanlar arasın 05078421347

    YanıtlaSil
  3. 13 yaşındayken öz abimle yaşadıklarım aklıma geldi abim 19 yaşındaydı. bana sevişmeyi o öğretti. sakso çekmeyi de .. ama sikmedi sadece çırılçıplak soyup öpüp yalar domaltır amıma gtüme sikini sürterek boşalırdı. ama hep ağzıma :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ara beni 05426943068 bekliyorum gündüz ara

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    3. Caldir beni bebegim ... 0538 881 12 81
      Tanisalim konusalim yasayalim zevkin doruklarina beraber tirmanalim ... :)

      Sil
  4. 05436395138. İstanbuldaki azgın ve doyumsuz bayanlar,çiftler arasın

    YanıtlaSil
  5. slm antepten kenan aramak isteyen bayanlar arasın gizlilik şart 05078421347

    YanıtlaSil
  6. SELAM DOYUMSUZ HANFENDİLER TECRÜBE KONUŞUR CESARETİM VAR DİYEN ARASIN TANIŞALIM PİŞMAN OLMASSINIZ 05422200215

    YanıtlaSil
  7. Merhaba seks yapmayı çok seviyorum özellikle yalamayi asla hayir diyemem tanışmak isteyen bayanlar 05368960721 ulaşabilirsiniz

    YanıtlaSil
  8. www.sexhikayeler07.blogspot.com.tr super sex hıkayeler burada

    YanıtlaSil
  9. Merhaba ben istanbul dan tolga evli dul bekar her yastan hanimlar numaram 0507 501 3555arayin mutluluga ulasin yarim kalmamak garanti gizlilik önemli

    YanıtlaSil
  10. Kalın ve büyük aletli ateşimi söndürebilicek erkekler arasın amım alev alev yanıyo No:5424770302

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Slm numaram 05321690021 ara sen esmer guzelli

      Sil
  11. merhaba kendine güvenen, seçici,cesur bayanlar: istanbuldan suat ben, yaşım 35 bakımlı atletik yapılı esmer tenli 1.73 boy 75 kiloda temizliğe önem veren düzenli spor yapan biriyim. sigara içki kullanmayan güvenilir sırdaş tecrübeli ve düzenli bir partner ihtiyacı hisseden, yoğun çalışma ortamından bunalıp kendini ödüllendirmek isteyen güzel bir masaj sonrası doyurucu bir sevişme ile noktalayıp yorgunluğunu atmak arzusu taşıyan özgür olgun bayanlar; eğer böyle biri yok diyorsanız yüzde 90 doğrudur:) fakat yüzde 10 luk kesimin içinde olduğum için rahatım bu konuda.inanmak size kalmış ispat etmek çok kolay. arayın veya sms atın tanışalım, tanışmadan tanımadan kimseyi yargılamak olmaz. mutlaka güvenilir birileri vardır buyrun buradayım işte: 0543 251 1181 whatsapp, viber mevcuttur, özelden de arayabilirsiniz tabi tanıyıncaya kadar.;) umudum88@windowslive.com mail, skype ve msn adresim ulaşın lütfen… yarıda kalmayacağınıza emin olabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  12. SELAM 40 YAŞ VE ÜZERİ BAYANLAR KİLOLU BAYANLAR VE DEGİŞİKLİK ARAYAN EVLİ ÇİFTLER GİZLİLİK ÖNEMLİ AMA CİNSEL OLARAKTA MUHTEŞEM BİR DENEYİM YAŞAMAK İSTİYORUM DİLİYLE HER YERİMİ YALAYIP BENİ ÇILDIRTACAK BANA ORGAZMI YAŞATACAK ERKEK ARIYORUM DİYEN BAYANLAR MADDİ MENFEAT OLMADAN SADECE SEKS AŞK SEVGİ İÇİN SAYGI İÇERİNDE BERABER OLABİLECEK ERKEK ARAYAN BAYANLAR ARAYIN 0553 406 59 90 BEKLİYORUM

    YanıtlaSil
  13. Slm izmirden gökhan dulum dul evli bayanlarla hertürlü fantaziye acigim 0539 522 43 01 ararsaniz

    YanıtlaSil
  14. Slm izmirden gökhan dulum dul evli bayanlarla hertürlü fantaziye acigim 0539 522 43 01 ararsaniz

    YanıtlaSil
  15. Mrb bayanlar ben mert istanbulda oturuyorum 33 yasindayim yanliz yasiyorum dul veya bekar bayanlari tanimak ve gizli kalan duygulari yasamak istiyorum sakin geyler aramasin her sey seks degil 0538 697 10 39

    YanıtlaSil
  16. Ciftlere v evli dul bekar bayanlara sex fantazilerine eslik ederim 05316647670

    YanıtlaSil
  17. Selam izmirden ozer ben aska susamis ucmak isteyen bayanlar gizlilik icinde sinirsizca zefk almak istiyorsaniz hizmetinizdeyim 544 254 55 46. OZELE ACİK

    YanıtlaSil
  18. Mrb ben izmirden Taner evli dul bayanları sesleniyorum kendini mutsuz hisseden bayanlar gizliliği önem veren bayanları bekliyorum ne istediğini bilen bayanları bekliyorum sınırsızca sex yaşamak istiyorsan beni ara 0546 856 00 21

    YanıtlaSil
  19. Mrb bayanlar ve evli çiftler ben emre sex hayatı monotonlaşmış aynı şeylerden sıkılmış olup farklı tecrübeler denemek isteyenler.eşini paylaşmaktan haz duyanlar .her zaman arayabılır veya mesaj atabılırsınız.yaş hiç sorun değil tabiki sadece sohbet etmek isteyen bayanlarda arayabilir hayatta herşey sexten ibaret degildir ayrıca saygı cercevesinde seviyeli bir sohbet te edebiliriz.telim 507 493 7258 beklıyorum aramanızı emre_03_58@hotmail.com

    YanıtlaSil
  20. SLM KONYADAN SERDAR EVLİ DUL BEKAR BAYANLARLA TANISMAK ISTIYORUM 0544 380 89 20

    YanıtlaSil
  21. kız arkaşım olsa önce yavaşça boynundan öpmeye başlarım.sonra o tatlı göğüslerini emerim.şeftalisinin suyunu boşa harcamam dilimle yalarım.kucağıma alıp zıplatarak boşaltırım.kız arkadaşımdan ayrılalı 1 yıl oldu.elini amcığına uzat okşa yetmiyorsa boşalamıyorsan daha da delirip zevk almak bağırmak çığlık atarak boşalmak istiyorum dersen 0544 463 19 41 i ara sana en güzel dakikaları yaşatacak bir erkek karşında olacak ya da msn imi ekle kamerada zevkten kuduralım .mail adresim sertsex_31@hotmail.com bunlar mutlaka aramızda sır olacak .ben Mustafa yaşım 28 . Ne işin var burada dersen?cevabım doymayan biriyim derim.17-30 yaş arası herkesi beklerim.asla rahatsız edici yapışan bir tip değilim.asla pişman olmayacaksınız garanti veriyorum.ÖZELİM AÇIK.SES TONU SEXİ ÇITIRLARI BEKLİYORUM.İZMİRLİYİM.WHATSAP VAR KARŞILIKLI KONUŞABİLİRİZ.

    YanıtlaSil
  22. Slm adım mehmet gizlilik içinde ilişki istiyen bayanlar msj atın tanışalım kızlar çağrı da olabilir yalnız ciddi olanlar lütfen numaram 05533033875 yaş fark etmez evli dul bkr fark yoktur sdc ciddi olanlar lütfen

    YanıtlaSil
  23. gizlilige önem veren azgın dul bakımlı hnmlar kulturlu alımlı CITIRLAR olgun bebekler FANTAZİ düşkunu evli çiftler 24saat 22cmyle en az 4 posta garantisiyle uygulamalı olarak SİKİŞLERİMİZE hizmet verilir BİLGİNİZE SUNULUR 0534 489 55 20

    YanıtlaSil
  24. gizlilige önem veren azgın dul bakımlı hnmlar olgun düşünen cıtır kızlar FANTAZİ düşkünü gercekcı evli çiftler subay ve astsubay hnmları 24saat 22cmyle en az 4 posta garantisiyle uygulamalı olarak SİKİŞLERinize hizmet verilir bilginize 0534 489 55 20

    YanıtlaSil
  25. Diyarbakır dan muhammed olgun dürüst samimi ve yalnız yaşayan bir bayanla ciddi bir ilişki yaşamak istiyorum ciddi bayanlar tanıtıcı mesaj bırakın 542.742.60.21

    YanıtlaSil
  26. Merhaba, Ateşli ve Azgın Bayanlar Adana ve yakın çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven çerçevesinde bir ilişki arayan Sexs’te Sınır Tanımayan ve ne istediğini bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorum..
    0545 – 352 – 25 – 52 Özele Açık ! ” Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp Line Tango Wiber Var!

    Merhaba, Evli Çiftler Eşinin Mutluluğundan Mutlu Olan, Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. (Fotoğraf ispatlı) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın ' 0545 - 352 – 25 – 52 '' Özele Açık ! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    YanıtlaSil
  27. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil